Baza PEEL OFF z Miss Sporty - koniec ze zmywaczem do paznokci..?

Obietnice producenta

          Baza Peel Off:
  • malujesz i zdejmujesz,
  • innowacyjna baza, która ułatwia zdejmowanie lakieru, zwłaszcza z brokatem,
  • bez konieczności stosowania zmywacza do paznokci.


         Baza Peel Off marki Miss Sporty to innowacyjny produkt, który pozwala usunąć lakier (szczególnie ten z brokatem), bez konieczności stosowania zmywacza do paznokci. Wystarczy jedynie na jedną warstwę bazy Peel Off nałożyć kolorowy lakier, nacieszyć się jego odcieniem, a następnie ... zdjąć całość z paznokcia. Nie tylko proste, ale też bezpieczne. Innowacyjna baza marki Miss Sporty nie niszczy płytek, więc można ją stosować tak często jak się tylko pragnie.

 cena około 8 zł.


















    Baza w momencie nałożenia jest mleczno biała , ale w miarę upływu czasu wysycha do przeźroczystości. Trwa to zaledwie kilka minut . Następnie swobodnie możemy nakładać każdy lakier.





Testy z lakierem:
     W testach dwa paznokcie wskazujący i środkowy pomalowałam bazą i jedna warstwą lakieru , palec serdeczny i mały samym lakierem . Następnie wykonywałam zwykłe czynności domowe żeby sprawdzić jak zachowa się lakier na testowanych paznokciach . 



     Dokładnie po 24 godzinach zrobiłam kolejne zdjęcie żeby pokazać wam różnicę. Baza w tym teście w pierwszych 12 godzinach nie odeszła w całości a tylko wyłuszczyła się na końcach , po następnych 12 godzinach i kilku czynnościach domowych z udziałem wody zeszła praktycznie do końca. Więc wnioski nasuwają się same.


Opinia Ania 
     Z natury lubię różne gadżety , które nam kobietą mają ułatwić życie . Więc z chęcią wzięłam się za testowanie bazy , która w założeniu powinna nam pomóc. Marzyłam, że przyjdę do domu ściągnę w mig poprzedni lakier i nałożę nowy i sprawa załatwiona .I tak wielokrotnie testowałam  bazę z różnymi kombinacjami , cieńsza warstwa bazy , grubsza warstwa bazy  . Do tego na bazę nakładłam różne lakiery , żeby sprawdzić czy jakoś bazy zależy od jakości lakieru. 
     Najważniejsze dla mnie miało być skrócenie czasu . Niestety mimo że do zmywania nie musimy używać zmywacza i tu nam się czas skraca to musimy doliczyć czas na nałożenie i schnięcie bazy . Więc czasowo nic nie zyskujemy, a jak się okazuje nawet tracimy . No i właśnie o ile samo założenie producenta co do bazy nie jest złe o tyle zdarza się bardzo często tak, że baza zaczyna nam odpryskiwać płatami nawet w tym samym dniu kiedy pomalowaliśmy paznokcie. Wystarczy o coś zahaczyć , umyć naczynia itp. I właśnie  przez te dwa główne argumenty dla mnie baza staję się nie praktyczna i w tej formie ja  stosować jej nie będę. Już wolę jednak tradycyjną formę zmywcza , przynajmniej wtedy choć przez kilka dni mogę się cieszyć ulubionym lakierem. Natomiast okazuje się, że może mieć świetne zastosowanie jako baza zabezpieczająca skórę kiedy chcemy zrobić maniciure gradientowy gąbeczką i za to ode mnie zyskuje jeden punkt. Choć na pewno drugi raz jej nie kupię. 


Moja ocena 1/5

Opinia Ewa


         Gdy zobaczyłam bazę Peel Off z Miss Sporty na półce w sklepie pomyślałam, że to będzie super produkt.  Po przeczytaniu opisu na buteleczce stwierdziłam, że może faktycznie zastąpi zwykły zmywacz do paznokci. Byłam nastawiona bardzo pozytywnie, niestety z przykrością stwierdzam, że bardzo się rozczarowałam. Baza nie spełniła w ogóle moich oczekiwań. Kompletnie nie mogę jej polecić. Choć baza ma jakieś zalety, o których piszę poniżej, a wada jest wypisana tylko jedna, to jest ona na tyle istotna, że u mnie dyskwalifikuje ten produkt.



Wady:


- ogromnie skraca trwałość manicure!!!

         Podczas normalnego funkcjonowania lakier odpryskuje jeszcze tego samego dnia albo w najlepszym wypadku na drugi dzień ( a po myciu naczyń złazi od razu  całymi płatami, wystarczy tylko delikatnie dotknąć palcem, by zsunąć całość lakieru z paznokcia). Czasem wystarczy zwykłe zapinanie guzików czy ubieranie spodni, żeby naruszyć całość i już lakier odchodzi.

         Próbowałam używać różnych lakierów, ale efekt niestety ten sam, więc nie chodzi tu o jakość lakieru. Trzeba by nic nie robić i niczego nie dotykać, żeby lakier utrzymał się na naszych paznokciach, w przeciwnym razie lakier schodzi sam i to dużo szybciej niż byśmy tego chciały i planowały. Musiałabym praktycznie co chwilkę poprawiać manicure.



Zalety:


- wysycha szybko (jeśli nie nałoży się zbyt grubej warstwy),


- po użyciu lakieru z brokatem nie mam porysowanej płytki paznokcia (tak działo się jak zmywałam zwykłym zmywaczem), 


- zapobiega farbowaniu płytki paznokcia,


- baza nałożona na skórki ochroni je podczas robienia gradientu (nie trzeba mozolnie zmywać lakieru ze skórek, tylko wystarczy go delikatnie zdrapać razem z bazą).
 
Niestety ja więcej nie zdecyduję się kupić tej bazy.   


Moja ocena  2/5 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...