Skoncentrowane serum do rąk i paznokci - CZTERY PORY ROKU - Kuracja regenerująca kontra kuracja nawilżająca...



Obietnice producenta:

CZTERY PORY ROKU Skoncentrowane serum do rąk i paznokci – KURACJA NAWILŻAJĄCA 60 sekund

Ulga dla skóry bardzo suchej i odwodnionej już po 1. użyciu.
Testowany w salonach.

REZULTATY POTWIERDZONE BADANIAMI:

  • natychmiast skóra jest bardziej miękka zdaniem 100% kobiet,
  • poziom nawilżenia już po 1. godzinie wzrasta nawet o 130%,
  • poziom wygładzenia skóry już po 1. godzinie wzrasta nawet o 50%,
 
0% PEG-ÓW, PARABENÓW I ALERGENÓW
Produkt przebadany dermatologicznie.


Serum dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych zapewnia nawilżenie nawet bardzo suchej skóry już po 1. użyciu.

Sposób użycia:
Odpowiednią ilość serum delikatnie wmasować w skórę dłoni, aż do całkowitego wchłonięcia.

Producent: Pharma CF

  


Obietnice producenta:

CZTERY PORY ROKU Skoncentrowane serum do rąk i paznokci – KURACJA REGENERUJĄCA 60 sekund

Ulga dla skóry zniszczonej i podrażnionej już po 1. użyciu. 
Testowany w salonach.

REZULTATY POTWIERDZONE BADANIAMI:

  • natychmiast przynosi ulgę zniszczonej i podrażnionej skórze,
  • poziom nawilżenia już po 1. godzinie wzrasta nawet o 150%,
  • skutecznie regeneruje i likwiduje szorstkość skóry, już po 1. godzinie widocznie wygładza skórę.

0% PARABENÓW I ALERGENÓW

Produkt przebadany dermatologicznie.

Serum dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych zapewnia regenerację zniszczonej i podrażnionej skóry już po 1. użyciu.

Sposób użycia: 
Odpowiednią ilość serum delikatnie wmasować w skórę dłoni, aż do całkowitego wchłonięcia.

Producent: Pharma CF








Opinia Ewa:

        Do kupienia skusiło mnie fajne opakowanie z pompką. Pomyślałam, że będzie to bardzo wygodna aplikacja kremu. Zachęciły mnie także słowa: „skoncentrowane serum”, bo kojarzy mi się to z większą skutecznością działania. Na jego korzyść przemawiała także niska cena bo tylko ok. 8zł.

         Najpierw kupiłam sobie kurację regenerującą, byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, więc postanowiłam, że wypróbuję także tą nawilżającą. Mogę potwierdzić, że to były naprawdę dwa dobre zakupy. My kobiety kochamy mieć zadbane dłonie a to serum (zarówno w opcji nawilżającej jak i w tej regenerującej) okazało się być naprawdę pomocne w utrzymaniu zadowalającej kondycji skóry rąk. 
         Myślę, że skoncentrowane serum do rąk i paznokci Cztery Pory Roku jest godne polecenia, ja będę do niego wracać.

         Nie zauważyłam jakiejś bardzo dużej różnicy pomiędzy wariantem nawilżającym a regenerującym. Według mnie jedna rzecz, która różni oba produkty to kolor serum. Kuracja regenerująca ma biały kolor, natomiast kuracja nawilżająca blado różowy.



Uważam że obie wersje serum mają podobne plusy:

  • bardzo fajnie nawilżają skórę rąk, zostawiają ją miękką i delikatną,
  • wchłaniają się bardzo szybko (faktycznie 60 sekund wystarcza),
  • dłonie się po nich nie kleją,
  • regularne stosowanie widocznie poprawia nawilżenie i regenerację skóry dłoni (w moim przypadku co najmniej 2 razy dziennie),
  • konsystencja jest w sam raz, ani zbyt rzadka, ani zbyt gęsta,
  • tubka z pompką to bardzo praktyczne i wygodne rozwiązanie,
  • niska cena (ok. 8 zł),

Minimalny minus: 
  • zapach podczas pierwszego użycia wydawał mi się nieco zbyt intensywny, ale szybko się do niego przyzwyczaiłam,

Minus:
  • nie zauważyłam jakiegoś pozytywnego działania na moje paznokcie.


Moja ocena:  4/5 pkt.


Opinia Ania 
Moja opinia będzie opierać się wyłącznie na testowaniu serum regenerującego . Bez rozpisywania przedstawię od razu swoje pozytywy

Zalety:
  • tego typu opakowanie z pompką przy kremie do rąk to raczej rzadkość , dlatego tak cenię pomysł producenta przy tym produkcie. Docenią to osoby które szybko chcą nanieść odpowiednią ilość kremu na rękę . Poza tym takie opakowanie na pewno jest bardziej higieniczne .
  • Mnie zapach odpowiada , nie drażni , nie jest zbyt intensywny i dość szybko zanika.
  • Szybkość wchłaniania tego serum jest niezwykła . Trwa to kilkanaście sekund i jest super rozwiązaniem zwłaszcza gdy zaraz chcemy zająć się jakąś inną czynnością.
  • Serum może nie ma super nawilżania ale jak dla mnie przy regularnym stosowaniu jest jak najbardziej odpowiednie.
  • Właściwości regeneracyjne też są widoczne , skóra nabiera lepszego koloru i się wygładza.
  • Cena do jakości
Wady :
  • Brak
                                   Moja ocena:  5/5 pkt.











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...