B I O X S I N E ampułki i szampon - KURACJA ZIOŁOWA PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW ...

         Nadmierne wypadanie włosów jest to doświadczenie bardzo przykre i spędzające sen z powiek. Każdy, kto przerobił to na własnej skórze, wie jak bardzo jest to uciążliwe i dobijające dla człowieka. Nas obie ten problem niestety dotknął i w związku z tym szukamy cały czas produktów, które pomogą nam się z tym uporać. Testowałyśmy już naprawdę wiele różnych specyfików, z których byłyśmy raz bardziej, raz mniej zadowolone, albo wcale. Dziś przedstawimy Wam kurację ziołową przeciw wypadaniu włosów BIOXSINE składającą się z szamponu i serum w ampułkach.




OBIETNICE PRODUCENTA:


SERUM BIOXSINE (ampułki) to ziołowy preparat opracowany specjalnie dla osób, które cierpią z powodu wypadania włosów i/ lub chcą wzmocnić swoje włosy. Specjalny składnik BIOCOMPLEX B11 delikatnie oczyszcza włosy i skórę głowy, a jednocześnie skutecznie zapobiega wypadaniu włosów, zagęszcza je i wzmacnia.
Stosowanie:
Umyć włosy szamponem BIOXSINE i osuszyć ręcznikiem. Nałożyć serum BIOXSINE na umyte włosy na całej skórze głowy. Delikatnie wmasować palcami, wykonując okrężne ruchy przez około minutę, tak aby zawartość fiolki została wchłonięta przez skórę. Nie spłukiwać. Serum może być stosowane na noc lub na dzień.
Chwycić otwieracz fiolki BIOXSINE kierując szerszą krawędź do dołu i nałożyć na fiolkę.
  1. Odłamać górną część fiolki w miejscu zaznaczonym białą linią.
  2. Wyjąć odłamaną część z elementu do otwierania fiolki; zachować otwieracz na potrzeby przyszłego użycia.
  3. Zdjąć pokrywę z plastikowej nakładki i nałożyć tę ostatnią na fiolkę BIOXSINE.
  4. Przymocować pokrywę do plastikowej nakładki. Fiolka jest gotowa do użycia.
  5. Odwrócić fiolkę do góry nogami i naciskać na plastikową część w celu napełnienia nakładki płynem.
  6. Otworzyć pokrywę i nałożyć serum na skórę całej głowy masując ją jednocześnie. Rozpocząć masaż w miejscu, w których wypadania włosów jest najintensywniejsze.

Jak często należy stosować serum?
Zaleca się trzyetapowy proces. Na każdym etapie zużywa się 24 fiolki serum BIOXSINE zawierające aktywne składniki ziołowe (1 opakowanie).
Etap 1: Kuracja intensywna
Czas trwania: 48 dni
Ilość: 1 fiolka co drugi dzień.
Razem 24 fiolek (1 opakowanie)
Etap 2: Kuracja wzmacniająca
Czas trwania: 12 tygodni
Ilość: 2 fiolki tygodniowo.
Razem 24 fiolek (1 opakowanie)
Etap 3: Kuracja uzupełniająca
Czas trwania: 24 tygodni
Ilość: 1 fiolka na tydzień.
Razem 24 fiolek (1 opakowanie)


Czy można użyć serum rano zamiast wieczorem?
Serum BIOXSINE nie powoduje uczucia dyskomfortu (np. nieprzyjemnego zapachu, świąd itp.), dlatego może być stosowane rano lub wieczorem.
Czy mogę wysuszyć włosy ręcznikiem po zastosowaniu serum?
Wysuszenie włosów i skóry głowy ręcznikiem spowoduje, że składniki aktywne zostaną w całości wchłonięte przez ręcznik, dlatego nigdy nie należy korzystać z ręcznika po nałożeniu serum.
Czy mogę korzystać z suszarki do włosów po nałożeniu serum na włosy?
Korzystanie z suszarki do włosów z ciepłym strumieniem powietrza jest zalecane.

Skład serum:

Aqua, Biocomplex B11 - Herbal Extract, Mel/Honey, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-diol, Citric Acid.




OBIETNICE PRODUCENTA:
SZAMPON BIOXSINE to ziołowy preparat opracowany specjalnie dla osób, które cierpią z powodu wypadania włosów i/ lub chcą wzmocnić swoje włosy. Specjalny składnik BIOCOMPLEX B11 delikatnie oczyszcza włosy i skórę głowy, a jednocześnie skutecznie zapobiega wypadaniu włosów, zagęszcza je i wzmacnia.
  • Szampon BIOXSINE zapobiega wypadaniu włosów.
  • Zawarte w nim witaminy i składniki mineralne odżywiają włosy sprawiając, że stają się one silne i zdrowe.
  • Skuteczność i bezpieczeństwo stosowania produktu zostały udowodnione klinicznie.
  • Szampon BIOXSINE stworzono w oparciu o składniki ziołowe i nie powoduje on skutków ubocznych.
  • Występuje w 3 wariantach:do włosów normalnych/ suchych, przetłuszczających się i w wersji przeciwłupieżowej.

Stosowanie: Nałożyć szampon BIOXSINE na mokre włosy, delikatnie masować skórę głowy palcami przez 1,5-2 minuty, a następnie dokładnie spłukać. Może być stosowany codziennie. Aby uzyskać optymalne rezultaty, zaleca się regularne stosowanie szamponu BIOXSINE.

Pojemność: 300 ml


Skład szamponu :

Aqua, Magnesium Laureth Sulfate& Disodium Laureth Sulfosuccinate, Biocomplex B11 Extract, Sodium Myreth Sulfate, Disodium Cocoamphodiacetate, PEG/PPG- 120/10, Trimethylpropane Trioleate& Laureth- 2, Propylene Glycol, Honey, Trimethylsilyamondimethicone& C11- 15 Pareth- 7&C12- 16 Pareth- 9&Glycerin&Trideceth- 12, Parfum, Sodium Chloride, C12- C-13 Alkyl Lactate, Hydroxypropyl Guar& Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol& Methylchloroisothiazolinone& Methylisothiazolinone, Citric Acid 




Badania kliniczne dowiodły, że stosowanie szamponu i serum BIOXSINE:
  • zapobiega wypadaniu włosów u 90% pacjentów,
  • przyspiesza porost włosów u 80% pacjentów.

WYNIKI BADANIA SKUTECZNIŚCI STOSOWANIA SZAMPONU I SERUM BIOXSINE (Subiektywnie ocenione rezultaty stosowania szamponu i serum pod koniec ósmego miesiąca, obliczone na podstawie danych uzyskanych od 20 pacjentów):
  • Wzmocnienie włosów 84%
  • Zwiększenie objętości włosów 84%
  • Zmniejszenie łysienia 76%
  • Większa żywotność włosów 74%
  • Większy połysk włosów 74%
  • Większa miękkość włosów 64%
  • Łatwość rozczesywania 62%
  • Wzrost ilości włosów 58%
Badania bezpieczeństwa wskazują, że BIOXSINE:
  • Ma wartość pH zbliżoną do pH skóry głowy
  • Nie powoduje reakcji alergicznych lub podrażnień
  • Zapewnia odpowiednie nawilżenie i reguluje poziom wydzielania łoju

Więcej informacji TUTAJ.

_________________________________________________________________________________

NASZE SUBIEKTYWNE OPINIE I ODCZUCIA:
EWA:
         Moje problemy z wypadaniem włosów zaczęły się już ponad 2 lata temu i złożyło się na to kilka czynników w dość krótkim czasie. Stosowałam już sporo specyfików na wypadanie włosów. Swoje przejścia z włosami opisywałam w poście TUTAJ (w części "nasze subiektywne opinie"), przeczytajcie jeśli chcecie dowiedzieć się jak to się zaczęło i co już stosowałam. U mnie na nadmierne wypadanie włosów w tej chwili wpływają leki, problemy hormonalne, torbiele endometrialne jajnika, czasem stres i dieta. 
         Włosy mają więc duże obciążenie, to nie jest tylko sezonowe wypadanie, z którym może poradzić sobie większa ilość kosmetyków. Moje wypadnie włosów niestety jest dość ciężkie do opanowania, ale nie poddaję się i próbuję dalej.

        Od ponad 4 miesięcy stosuję kurację ziołową przeciw wypadaniu włosów BIOXSINE składającą się z szamponu i serum w ampułkach. Ja używam szamponu do włosów tłustych (szampon występuje w 3 wariantach: do włosów normalnych/ suchych, przetłuszczających się i w wersji przeciwłupieżowej).
Stosowanie:
        Oba produkty (szampon i ampułki) starałam się stosować zgodnie z zaleceniami producenta. Myję włosy normalnie co drugi dzień i przy Bioxsine też tak było. Nakładałam szampon na mokre włosy i przez chwilę masowałam a potem zostawiałam go na włosach jeszcze ok. 2-3 minuty i dopiero spłukiwałam. Następnie delikatnie osuszałam włosy ręcznikiem i aplikowałam ampułkę. Podczas pierwszego opakowania wcierałam jedną ampułkę po każdym myciu i masowałam palcami skórę głowy przez ok. minutę. Zazwyczaj ten rytułał wykonywałam wieczorem, potem normalnie suszyłam włosy suszarką (lekko ciepły nawiew). Przy drugim opakowaniu wcierałam 1 ampułkę co drugie mycie.

Plusy kuracji BIOXSINE (szampon + serum w ampułkach):
  • trochę mniej wypadających włosów,
  • trochę nowych małych włosków (tzw. baby hair), 
  • włosy łatwo się rozczesują po myciu, 
  • dobrze się układają, 
  • mają optycznie większą objętość, 
  • nie obciąża włosów, nie są oklapnięte, są dobrze odbite od nasady, 
  • nie podrażnia mojej skóry głowy, 
  • konsystencja szamponu (ani zbyt rzadka, ani też za gęsta - w sam raz),
  • przyjemny zapach (mimo, że ziołowy),
  • szampon dobrze się pieni i fajnie domywa skórę głowy i włosy,
  • szampon jest bardzo wydajny,
  • łatwa aplikacja - do ampułek dołączone są dwie fajne gumowe nakładki (jedna do bezpiecznego odłamywania końcówki szklanej ampułki, druga natomiast ułatwia dokładniejszą aplikację bezpośrednio na skórę głowy – zakładamy ją już na otworzoną ampułkę),
  • ani szampon, ani serum nie przetłuszczają włosów.
Minusy kuracji BIOXSINE (szampon + serum w ampułkach):
  • w moim przypadku jenak za mało skuteczna (włosów wypada trochę mniej, ale tylko trochę...),
  • cena.

        Zużyłam 2 opakowania ampułek (czyli 2 x 24 ampułki) i prawie jeden cały szampon (300 ml). Niewielką poprawę zauważyłam dopiero podczas stosowania drugiego opakowania ampułek. Troszkę zmniejszyło się wypadanie włosów i pojawiło się trochę nowych krótkich włosków (baby hair). Nieco więc pomogła ta kuracja (jakieś plusy widzę), ale spodziewałam się, że przyniesie większy skutek. Niestety w moim przypadku szału nie ma...
        Zdaję sobie sprawę, że póki nie uporam się do końca z hormonami i innymi zdrowotnymi przeszkodami, to ciężko będzie mi znaleźć taki kosmetyk, który całkowicie poradzi sobie u mnie z problemem nadmiernego wypadania włosów. Będę jednak nadal szukać czegoś, co pozwoli mi ograniczyć wypadanie włosów w dużo większym stopniu. Myślę, że raczej już nie będę wracać do tej kuracji, okazała się dla mnie za mało skuteczna.

Moja ocena:

3/5 pkt.

ANIA:

     Moje włosy nie są obciążone tyloma aspektami jak u Ewy, niestety od wielu lat kilka razy w roku mają tendencję do wypadania. Problem jest, choć przyczyna nie do końca jest wyjaśniona, może mieć na nią wpływ choćby powracająca anemia. Mimo, że włosy farbuję dość rzadko bo około 4 razy w roku to za każdym razem po takim zabiegu problem się nasila. Ja stosowałam tylko jedno opakowanie ampułek i jeden szampon.  
Zacznę od plusów a będzie ich niewiele, bo aż jeden:

  • genialne nakładki ułatwiające zarówno odłamywanie szklanych końcówek jak i aplikację, które można wykorzystać przy innych tego typu rozwiązaniach.
Minusy :
  • szampon u mnie kompletnie się nie sprawdził. Mam włosy wysokoporowe co spowodowało, że włosy były splątane, trudne do rozczesania, szorstkie,
  • brązowy kolor szamponu był tylko uciążliwym problemem,
  • ampułki w najmniejszy sposób nie wpłynęły na zmniejszenie wypadania. Możliwe, że powinnam użyć większej ilości opakowań, ale choćby ze względu na cenę nie zamierzałam kontynuować tej kuracji,
  • brak baby hair, 
  • brak poprawy kondycji włosów,
  • brak połysku,
  • cena. 
     Mimo wysokich oczekiwań jakie miałam w stosunku do tych produktów poczułam rozczarowanie. Zdaję sobie sprawę, że co u jednych działa u innych może się nie sprawdzić. I niestety jestem w tej gorszej grupie. Ale jednak oczekiwałabym choć mikroskopijnych efektów po 3 miesięcznej kuracji. 


Moja ocena:

2/5 pkt.


__________________________________________________
POST NIE JEST SPONSOROWANY, A SZAMPON I SERUM KUPIONE PRZEZ NAS.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...