BLACK DIAMOND HARDENER - Odżywka wzmacniająca paznokcie od Golden Rose.


         Każda kobieta chce mieć piękne, zdrowe i mocne paznokcie. Natura nie zawsze nas takimi obdarzy, albo nasza dieta i sposób odżywiania też powodują, że paznokcie się nam rozdwajają, łamią i nie prezentują się dobrze. Jeśli Wy też macie taki problem, to zachęcamy do przeczytania tego posta i zapoznania się z naszymi opiniami na temat odżywki wzmacniającej paznokcie "BLACK DIAMOND HARDENER" od Golden Rose. Odżywka polecana jest do cienkich, słabych i łamliwych paznokci.



OBIETNICE PRODUCENTA:

Black Diamond Hardener - Odżywka wzmacniająca paznokcie - Golden Rose

         Dzięki cząsteczkom czarnego diamentu zapewnia paznokciom większą twardość i wytrzymałość. 

         Zawiera podwójną ilość mikro cząsteczek diamentu oraz składników utwardzających. Tworzy na powierzchni paznokcia twardą i błyszcząca powłokę zapewniając tym samym trwałe wzmocnienie cienkich, słabych i łamliwych paznokci. Zapobiega łamaniu i rozdwajaniu paznokci oraz odpryskiwaniu lakieru już po 4 tygodniach stosowania*

* Wynik używania preparatu przez z 4 tygodnie w testach skuteczności

Sposób użycia:

         Delikatnie wstrząsnąć przed użyciem. Nakładać jedną warstwę jako baza na czyste i suche paznokcie i poczekać do wyschnięcia przed nałożeniem lakieru.
         Regularnie nakładać dwie warstwy raz w tygodniu aby wzmocnić efekt utwardzenia.

pojemność: 11 ml


Na opakowaniu zamieszczona jest również informacja:
  • DBP FREE 
  • TOLUENE FREE 
  • FORMALDEHYDE FREE


Opinia EWA: 

         Moje paznokcie nie były jakoś bardzo zniszczone, nie robię tipsów ani hybryd. Były jednak dość miękkie i rozdwajające się. Jestem niestety zwolenniczką sprzątania bez rękawiczek, po prostu jest mi w nich nie wygodnie i tyle. Z tego powodu moje paznokcie często narażone są na kontakt z detergentami. Owocuje to wtedy przesuszeniem płytki paznokci, a także rozdwajaniem i łamaniem. W związku z tym dość ciężko było mi zapuścić paznokcie do pożądanej długości. Trochę poczytałam i poszukałam opinii w Internecie. Ostatecznie przekonała mnie do kupienia recenzja Ewy z kanału Red Lipstick Monster. Muszę przyznać, że tak jak Ewa, ja też jestem zadowolona z tej diamentowej odżywki do paznokci od Golden Rose.
          Najważniejsze jest dla mnie to, że moje paznokcie po około miesiącu używania są zdecydowanie w lepszej kondycji. Są dużo twardsze, dużo rzadziej się rozdwajają i mogę już je zapuścić do takiej długości jak lubię. Odżywkę stosowałam mniej więcej 1 do 2 razy w tygodniu (raczej jako bazę pod lakier kolorowy, a tylko czasem samą).

Zalety:

  • moje paznokcie są wzmocnione, twardsze, mniej łamliwe i mniej się rozdwajają, 
  • paznokcie u mnie nieco szybciej rosną,
  • brak szkodliwej substancji w składzie (formaldehydu),
  • jest bezbarwna i daje ładny połysk naturalnej płytce paznokcia,
  • zapobiega odbarwianiu się płytki paznokcia,
  • bardzo szybko wysycha,
  • nadaje się jako baza pod lakier kolorowy,
  • jest wydajna,
  • niska cena (ok. 13 zł),
  • pędzelek i konsystencja.
Wady:
  • dość szybko ściera się przy końcówkach(po 1-2 dniach), 
  • nie widać zużycia produktu (buteleczka jest całkowicie czarna, przez co nie wiemy ile odżywki zostało nam do końca).
          
        U mnie ta odżywka się fajnie sprawdziła i dalej będę jej używać. Dla mnie istotne jest przede wszystkim to, że stan moich paznokci jest znacznie lepszy. Nie jest to jakiś cud kosmetyczny, bo jednak zdarzy się czasem, że ułamie mi się paznokieć albo płytka paznokcia ulegnie rozdwojeniu (np. na kciukach), ale takie sytuacje mają miejsce ZDECYDOWANIE rzadziej niż kiedyś. I co również ważne ten stan jest trwały, a nie chwilowy (nawet gdy na paznokciach nie mam lakieru, ani odżywki, one i tak są twarde). 
Podsumowując: 
odżywka diamentowa GR + właściwe piłowanie = mocne i zdrowe paznokcie :)
         Moje paznokcie polubiły odżywkę BLACK DIAMOND HARDENER od Golden Rose i według mnie jest ona warta wypróbowania. 

Moja ocena:
4/5 pkt.


Opinia ANIA:

         Akurat przy tym produkcie wypisywanie wad i zalet byłoby wyłącznie powielaniem zdania Ewy. Dlatego, żeby nie zanudzać Was drodzy czytelnicy, wystarczy że wnikliwie przeczytacie opinię powyżej, bo moja jest dokładnie taka sama. :)

Moja ocena:
4/5 pkt.


 _________________________________________
POST NIE JEST SPONSOROWANY, A ODŻYWKA KUPIONA PRZEZ NAS.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...